Dlaczego założyłam bloga personalnego?

maja 24, 2017
Dlaczego zaczelam prowadzic bloga personalnego? 

Siedze wlasnie w jednym z londynskich parkow i zastanawiam sie co powinnam napisac w pierwszym poscie dla Was. 
W sluchawkach leci despacito, slonce swieci dzisiaj wyjatkowo mocno, na niebie nie widac nawet jednej chmurki.. pogoda jest piekna. 
Mozna cieszyc sie zyciem siedzac beztrosko na lawce w parku.
Jestem Natalia od dzisiaj bede chciala dzielic sie z Wami moim zyciem, problemami, szczesciem, doswiadczeniem, pryzgoda, przemysleniami, moda oraz uroda. 
Mieszkam w Londynie od czterech lat i wlasnie to sklonilo mnie do prowadzenia bloga. Znajduje sie w jednym z najbardziej zaludnionych miast na swiecie. 
Jestemw w nim absolutnie zakochana i nie wyobrazam sobie juz innego miejsca dla mnie i dla mojej 7-letniej corki. Ale do wszystkiego dojdziemy. Metoda malych kroczkow. 

Piosenka zmienila sie na "i feel is coming" wydaje sie, ze to bedzie jedna z moich ulubionych tego lata. 
Niestety na niebie pojawilo sie pare chmurek ale to nic, slonce grzeje ciagle bardzo mocno. 
Jest 12:15, miaja mnie ludzie z psami, dziecmi. usmiechnieci i smtuni a ja zabieram sie wymyslanie dla was pierwszego profesjonalnego posta. 

Do zobaczenia Kochani niedlugo u mnie na blogu. 

Buziaki 




Jeden z moich ulubionych londynskich parkow. 
Lordship Lane 346 


https://www.youtube.com/watch?v=qFLhGq0060w

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.