Yesterday is gone, tomorrow has not yet come, we have only today-carpie diem. Przezroczyste body&asymetryczna spódnica-wulgarnie czy kobieco?

lipca 27, 2017
Hej Kochane,
dzisiaj przychodzę do was z outfitem na wieczor, lecz nieco innym
Na co dzień stawiam na wygodę oraz swobodę, będąc w biegu cały dzień te dwa elementy, są niezmiernie ważne.
Wieczorem zaś, gdy mam ochotę wyjśc z domu, lubię wskoczyć w coś kobiecego i seksownego. Uwielbiam czerń.. uważam ją za nieśmiertelny kolor w kazdym sezonie.
Pasuje do wszystkiego, wyszczupla i dodaje odwagi.
Dzisiaj to właśnie na ten kolor postawiłam.



Prześliczne body z motywem kwiatów to mój ostatni nabytek, kupiłam je w TK MAXX na Covent Carden.
To jeden z najlepiej według mnie wyposażonych TK MAXX-ów w Londynie.
Można tam kupic wiele markowych rzeczy, za na prawde przystepne ceny.
Jeśli mieszkacie w Londynie albo wybieracie się na wycieczkę, koniecznie do niego zajrzyjcie.
Body zrobione jest z delikatnego, przezroczystego materialu-niezwykle modnego w tym sezonie. Przód zdobia żólte-turkusowe oraz rożowe kwiaty, co dodaje mu innego wymiaru i czyni go unikatowym.
Cytat, który możecie znalezć w tytule, pochodzi z metki tego właśnie ubrania. 
Niezwykle mi się to spodobało, postanowiłam więc nawiazać do niego w poście.
Marka to Carpie Diem, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam ale po tym zakupie, postanowiłam bliżej zapoznać sie z tym brandem.
Body zestylizowałam z czarną-asymetryczną spódnica, którą kupiłam w zeszłym sezonie, w jednym z lońdynskich galerii handlowych (no name).
Do wszystkiego dołączyłam różowe szpilki-sandałki, znane już wam z posta o sukienkach na wieczór.
Doskonale zdaly egzamin rownież przy tej stylizacji.
Aby nie było zupełnie nudno, postanowiłam dołaczyc duże wiszace kolczyki w kolorze pomarańczowym.
Długo szukałam czegoś fajnego, w przystępnej cenie oraz z lekkiego materiału.
Nie jestem zwolenniczką masywnych kolczykow ale do tych szybko sie przekonałam.
Są niezwykle urocze, dodają smaku zwykłej stylizacji oraz sa zupełnie nieodczuwalne, dzieki czemu nie mamy wrażenia obrywającego sie ucha.
Z reszty dodatków dołaczyłam tylko czarny, duzy pierścionek oraz matowa szminke, w kolorze fuksji.













Moim zdaniem dzisiejsza propozycja sprawdzi się na romantyczną kolacje przy swiecach z ukochanym, albo na ważne wyjscie np cos w rodzaju eleganckiego eventu.
Inspiruąjc sie moją stylizacjom, na pewno nikt nie przejdzie obok was obojetnię na każdym przyjęciu. 
Przezroczyste ubrania są dość cieżkie do wystylizowania jesli chcemy zachowac dobry gust oraz smak, musimy więc kierować się zasada jeden do jednego, to nic innego jak zachowanie właściwych proporcji. 
Krótka spódniczka=mały dekold. Duzy dekold=jeansy albo długa spódnica. 
Tak abyśmy nie wyglądały wulgarnie ale z klasa i szacunkiem do samych siebie.
Gwarantuje to wam wspaniałe samopoczucie oraz swietną zabawe! 
A wy co myślicie o moim dzisiejszym outficie? 
Wulgarnie czy kobieco?
Czekam na wasze opinie.

Całuje was mocno i widzimy się już niedlugo


Mam na sobie:
Body, TKK MAXX- £10
link podobne 

Spódnica, NO NAME- £10
link podobna 

Szpilki, PRIMARK- £10
Kolczyki, SAINSBURY- £8
link podobne

Pierscionek, PRIMARK- £3

2 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja! Buty dodaja smaku do calosci ;)
    Ladny ogrodek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Emilko!
      Ogrodnicy wlozyli duzo pracy w moj ogrodek to trzeba go jakos wykorzystac! 😊

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.