Czy w czerni jej do twarzy?-pierwsza jesienna stylizacja

września 15, 2017
Hej dziewczyny,

oficjalnie otwieram sezon jesienno-zimowy na moim blogu, w związku z tym dzisiaj pokaże wam pierwszą stylizacje związaną właśnie z tym tematem.
Ostatnio w moim życiu prywatnym wiele się dzieje, niekoniecznie dobrych rzeczy z tego względu mój zapał do bloga delikatnie zanikł.
Postanowiłam jednak wziąć się w garść i wybrać na sesje.
Zabawne jest to, że to miejsce które możecie zobaczyć na zdjęciach odkryłam niecałe 5 dni temu a znajduje się dokładnie za rogiem mojego domu :-)
Jest to przepiękny oraz duży park zwany Hampstead Heath. Złapałam więc za aparat i wybrałam się w drogę :-)

Moja dzisiejsza propozycja to kompozycja czerwieni i czerni w najprostszej postaci, w której ja osobiście czuję się najlepiej.
Kolor czarny od zawsze był moim ulubionym, uważam go za uniwersalny, uwielbiam łączyć go w tzw "total look", dzięki niemu czuję się niesamowicie, seksownie i kobieco a co najważniejsze pasuję do wielu okazji jak i na codzień oraz do pracy.
Wybrałam prostą, czarną.. bawełnianą mini do której założyłam bluzkę z szerokimi rękawami, niesamowicie modną w tym sezonie w kolorze czerwieni.
Dołożyłam do tego czarną, skórzaną ramoneske oraz lakierowane buty.
Dużą rolę w tej stylizacji gra mój nowy nabytek a mianowicie czarny plecak.

Uważam tą stylizacje idealnie pasująca do rozpoczynającej się jesieni, nie jest ona bowiem za lekka jak na pierwsze chłodniejsze dni, ani nie czuję się w niej za ciepło ubrana.
W Londynie poranki oraz wieczory są już bardzo zimne, co jest dość dziwne ponieważ rok temu o tej porze roku było jeszcze dość ciepło.
Jednak w ciągu dnia, wychodzi ciepłe słoneczko i jest w miarę przyjemnie na zewnątrz.
Nie przedłużając więcej zapraszam was do obejrzenia zdjęć oraz jak zawsze zachęcam was do pozostawiania komentarzy pod postem z waszą opinią.
Wysyłam Wam moc całusów!




























Mam na sobie:
Spódnica: H&M
Bluzka: Primark
Kurtka: Primark
Buty: Select
Plecak: Primark 

Hampstead
Hampstead Park
London

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.