Ziaja-ulga dla skóry wrażliwej oraz phytoaktiv.

października 03, 2017
Hej Kochane,
przyszła jesień a wraz z nią pustki w mojej pięlegnacji.
Kremy się pokończyły a ja nie miałam pojęcia co wybrać i gdzie szukać!
Wiadomo, że zmiana pory roku z ciepłej na zimną wiąże się z wprowadzeniem do naszej codziennej pięlegnacji czegoś innego.
Potrzebujemy lekko złuszczyć naszą skórę aby pózniej dać jej nawilżenie i ukojenie, którego będzie potrzebowała w okresie jesienno-zimowym, kiedy to w domu zaczynamy okres grzewczy a na zewnątrz zaczyna się robić chłodno.
Przedstawię Wam dzisiaj dwa kremy, które przy wizycie w polskim sklepie zwróciły moją uwage i postanowiłam je zakupić.
Ostatecznie zdecydowałam się na naszą polską firme czyli Ziaja, tak na prawdę nigdy jeszcze mnie nie zawiodła.
Dałam więc jej szansę po raz kolejny.
Koniecznie zostańcie zę mną!



Zacznijmy od kremu, którego zastosowanie zaplanowałam sobie na dzień.
Ziaja-phytoaktiv, krem rozjaśniający, cera naczynkowa.



Po pierwsze może zadziwić was dlaczego kupiłam krem do cery naczynkowej, jeśli posiadam ją raczej w stronę trądzikowej.
Otóż zaraz wyjaśnie Wam co mnie do tego skłoniło.

Do jakiej skóry skierowany jest ten krem?
Na opakowaniu znajdziecie informacje, że krem przeznaczony jest do każdego rodzaju cery z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi.

Jakie jest jego działanie?
Redukcja rozszerzonych naczynek krwionośnych, zmniejsza zaczerwienienia oraz rozjaśnia skórę, opóznia proces starzenia się naszej skóry, wygładza drobne zmarszczki i napina skórę, łagodzi negatywne efekty wpływu środowiska oraz nawilża, wygładza oraz rozjaśnia cere.

Jak sami widzicie ma wiele zastosowań, które zdecydowanie przypadły mi do gustu.

Co ważnego posiada w składzie?
Phytotal-kompleks wyciągów z kasztanowca, lipy oraz cyprysa.
Witamina C-wspomaga proces wytwarzania kolagenu, spowalnia starzenie się skóry oraz rozjaśnia i poprawia kolor naskórka.
Witamina E-"witamina młodości", neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników.
Prowitamina B5(D-panthenol)-intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia.

Jaka jest jego konsystencja?
Bardzo lekka oraz przyjemna. Szybko się wchłania, nie rozmazuję. Nakładam go rano, pod makijaż. Świetnie się sprawdza.

Pojemność: 50 ml
Cena: ok 3 funtów, 15 zł
Ważny do 8 mięsięcy.

Kolejny to już krem na noc z serii ulga dla skóry wrażliwej.
Ziaja-krem regenerujący na noc, wzmacnia naczynka krwionośne.




Jakie są jego wskazania?
Dysfunkcje skóry wrażliwej, wiotkej z osłabioną jędrnością i elastycznością.

Jakie jest jego działanie?
Redukuje podrażnienia i wrażliwość naczynek krwionośnych ( działa na zasadzie kompresu, przynosi natychmiastową ulge dla skóry w momencie pieczenia naskórka) ujędrnia skórę, redukuje pierwsze zmarszczki, regeneruje skórę, uzupełnia ubytki fizjologicznych lipidów skóry, wzmacnia barierę ochronną naskórka oraz usprawnia naturalne procesy nocnej regeneracji.

Co posiada w składzie?
Antyleukina-biologiczny czynnik ochronny, wyciąg z alg, olej makadamia, jojoba, kukurydziany oraz bawełniany. Prowitamine B5 i witamine E.

Ważne informacje?
0% barwników, 0% silikonów, 0% olejów mineralnych, minimalna ilość konserwantów oraz został testowany pod kontrolą dermatologiczną (niestety).

Jaka jest jego konsystencja oraz stosowanie?
Konsynstencja taka sama jak w przypadku pierwszego kremu. Delikatna oraz przyjemna.
Można nakładać go na całą twarz, łącznie ze strefą wokół oczu i dekoldem.

Pojemność: 50 ml
Cena: 3,50 funtów, 20 zł
Ważny przez 12 miesięcy


Jeżeli macie podobne potrzeby do tych wymieninych powyżej, zachęcam Was do przetestowania tych kremów.
Ja jestem na początku drogi z tymi kremami ale jak na razie nie mam do nich żadnych zastrzeżeń a moja skóra jest na prawdę wymagająca.
Mam nadzieję, że spędziłyście miło czas na czytaniu tego posta, dziękuje Wam bardzo za odwiedziny i zapraszam jak zwykle do odwiedzania mojego bloga oraz do polubienia mojego facebooka oraz do obserwowania mnie na instagramie oraz twitterze (wszystkie linki znajdują się na stronie głównej bloga).

Do zobaczenia niedługo, buziaki, pa!







2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.