Marynarka w kratę i czerwone lampasy.

lutego 12, 2018
Witam Kochani, 
dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje, która jest połączeniem dwóch ciekawych trendów. 
Swoją drogą oba z nich powróciły w fajnym stylu i dobrze zadomowiły się w mojej szafie. 
Jeśli chcecie poczytać i zobaczyć więcej, zapraszam dalej! 

xxx



Na pierwszy rzut wezniemy sobie kratę. Wspominałam Wam o niej w moim poście o trendach na jesień oraz zimę. Nie bez powodu więc zaopatrzyłam się w marynarke z tego materiału. Kratka co pare sezonów wraca jak boomerang, w przeróżnej postaci. 
Moja marynarka sięga lekko za pupe, jest typu oversize i mam ją w rozmiarze 10. Normalnie nosze 8 ale chciałam aby mimo tego, że jest oversize była jeszcze bardziej luzna. 
Lubicie kratkę?


Marynarka
Primark



Jeśli chodzi o kolejny element mojej stylizacji, są to czarne spodnie z czerwonym lampasem.
Niesamowicie ciekawy ale także modny trend tego sezonu. Właściwie takie spodnie powinny być Wam doskonale znane z czasów kiedy Backstreet Boys, królowało na listach przebojów. Co myślicie o tym trendzie? Hot or Not?
Ja osobiscie bardzo lubię.
Jak zresztą widzicie połączyłam te spodnie ze szpilkami ale można także założyć je do vansów albo białych trampek. Jak kto lubi :-)



Do całości dodałam tylko prosty tshirt ale wy możecie zastąpić go czym chcecie. Fajnie będzie wyglądał biały z czerwonymi napisami albo czarny. Wybór należy do Was :-)
Nie mogłam się zdecydować na biżuterie, więc kombinowałam z kolczykami.
Pierwsze to nausznice, które znalazłam w jakimś lokalnym sklepiku NO NAME, drugie zaś to długie i dość masywne kolczyki, w kolorze bordowym.
Uważam, że zdecydowanie lepiej pasują mi te pierwsze bo moja twarz jest raczej delikatna.
Jednak nie zmienia to faktu, że są dziewczyny, które lubią taką biżuterie bo zwyczajnie im pasuje.
Ja zdecydowanie nie polecam osobom, które mają małe uszka jak ja, były bardzo ciężki i czekałam tylko aby się ich pozbyć.





Kochani, korzystając z okazji bardzo chciałabym Wam podziękować za prywatne wiadomości jak i komentarze na instagramie i facebooku. Ostatnio mam ich coraz więcej i są absolutnie cudowne.
Jest mi niezmiernie miło, że uważacie mnie za osobę atrakcyjną :) ale co najważniejsze widzicie we mnie klase i potencjał. Dziękuje, że tu wchodzicie ;-) przesyłam Wam ogromny buziak! 

Widzimy się w kolejnym poście, pa!
Polubcie koniecznie mój facebook
oraz
Instagram
💋
Mam na sobie:
Marynarka/Jacket-Primark
Spodnie/Trousers-Bershka
Szpilki/Heels-Primark
Biżuteria/Earings-No Name, Stradivarius


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.