Falbanka&wstążka-casual look

lipca 02, 2017
W Londynie od dwoch tygodni, panuja ogromne wyprzedaze.
Wiekszosc sklepow kusi 30%, 50% lub 70% obnizkami cen, z letnim arsenalem.
Pracujac niedaleko jednej z najbardziej popularnych ulic, w stolicy Wielkiej Brytanii tj Oxford Street, nie moglam przejsc obojetnie od przecen.
W ostatnich dniach wybralam sie do sklepu Top Shop.
Nigdy nie bylam jego wielka fanka, skutecznie odpychaly mnie niekonczace sie tlumy w srodku.
Dlatego tez moja wizyta oddala sie za kazdym razem, kiedy bylam na Oxford Circus.
Az do ostaniego razu, kiedy to udalam sie dosc wczesnie rano aby moc poszperac w 50% wyprzedazy.
Moge nazwac sie szczesciara, znalazlam nawet swoje rozmiary i to na przecenach!
Co tutaj w okresie pozbywania sie kolekcji, zdarza sie bardzo rzadko.
Przejdzmy do sedna.

Wiekszosc mojej dzisiejszej stylizacji pochodzi z Top Shopu.
Zainspirowala mnie to do przygotowania nowego posta, ze swieza stylizacja-niebanalna bluzka.
Jest ona w rozmiarze 8, w kolorze bialym.
Na przodzie oraz z lewej strony na rekawie, znajduje sie falbanka z koronki, ktora czyni ze zwyklego, bialego tshirta, ciekawa i unikatowa bluzke.
Dopasowalam do niej, czarne cygaretki, z przecienciem przy kostkach, ze sklepu H&M oraz czarna ramoneske ( niesmiertelny element w kazdej garderobie kobiety i mezczyzny).
Odbiegajac od zwyklego outfitu, zdecydowalam sie na zalozenie rozowych, sportowych butow z najnowszej kolekcji, Basketball Puma z niebieska wstazka.
Musze przyznac, ze do tej pory myslalam, ze najwygodniejszymi butami sa Air Force Nike 1 ale sie mylilam..
Pumy bija inne buty na glowe, szczegolnie te, ktore mam na sobie w dzisiejszej stylizacji.
Niebieska wstazke mozna zamienic na rozowa, dokladnie w takim samym kolorze, jakim sa buty.
Moje mam w rozmiarze 37 i zostaly kupione w sklepie JD.
Dodatki rowniez pochodza ze sklepu Top Shop, sa to najmodniejsze w sezonie letnim okulary (ala Harry Potter, ja tak je nazywam) oraz granatowy, skorzany zegarek ze zlotymi elementami.
Uroku dodaje czarny, skorzany plecak, z River Island.
Jest ich teraz mnostwo, sa bardzo modne oraz ekstremalnie wygodne, szczegolnie gdy jestescie jak ja mama.
Plecak pozostawi wolne obie rece, dzieki czemu swobodnie mozemy niesc zakupy i jednoczesnie trzymac dziecko za reke, super prawda? :-)
Pokochaj plecak, tak ja ja! :-)























Osobiscie jestem zwolenniczka prostych stylizacji, co mozecie zauwazyc po moich postach. Chcialabym jednak czasem was zaskoczyc, dlatego wyczekujcie kolejnego posta.
Moda to zabawa.
Podchodze do niej z przymruzeniem oka, nie chce stac sie jej niewolnikiem.
Dzisiejszy outfit pasuje na wyjscie do kina, lunch, zakupy czy do pracy.
Mam nadzieje, ze czyms was dzisiaj zainspirowalam.
Dziekuje za odwiedziny! Do nastepnego!

Buzaki




Mam na sobie:
Bluzka 
Top shop, £12
Spodnie
H&M £13
Buty
Puma £50
Kurtka
Primark £10
Plecak
River Island £27
Okulary
Top Shop £8
Zegarek
Top Shop £16








Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.